.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت حقوق کارمندان مشکل است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور گفت: از آنجا که منابع محدود است و ما پروژه‌های بااهمیتی داریم باید دست دولت باز باشد تا از مکانیزم تخصیص استفاده کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه ایران ، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت و راهبردی رئیس‌جمهور روز چهارشنبه به عنوان نماینده دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور داشت و از لایحه اصلاح قانون بودجه سال جاری دفاع کرد.

وی در سخنان خود گفت: آنچه که امروز شما نمایندگان مجلس تصویب می‌کنید، در واقع برای  رفع معضلات اجتماعی در بودجه سال جاری است و مطمئنم که تمام مخالفت‌ها با این لایحه هم از سر دلسوزی بوده است.

معاون رئیس جمهور همچنین گفت: منابع پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال جاری به جهات عدیده قابل تحقق نیست و عملکرد ۷ ماه گذشته این موضوع را تایید می‌کند. بنابراین ما هم مجبوریم با توجه به منابع جدید هزینه‌های خود را تنظیم کنیم و برای این موضوع نیاز به اصلاح قانون بودجه بود.

نوبخت همچنین گفت: وقتی بخشی از منابع بودجه ۹۲ قابل تحقق نیست، ما هم باید از مکانیزم تخفیف استفاده کنیم تا هرچه منابع به دست آمد به همان میزان تخفیف دهیم. همچنین از آنجا که منابع ما کم است، برای اینکه بتوانیم در سال ۹۲ و ۹۳ برخی از پروژه‌های مهم را هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانیم، باید به آنها اعتبار بیشتری تخصیص دهیم.

وی افزود: در قانون بودجه سال جاری گفته شده که تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها باید با تفاوت ۱۰ درصدی باشد. یعنی ما نمی‌توانیم به یک پروژه‌ای بیش از پروژه‌های دیگر و با اختلاف بیشتر از ۱۰ درصد اعتبار دهیم. در حالی که اکنون منابع محدود است و ما پروژه‌های مهمی داریم که باید به بهره‌برداری برسند. لذا این مشکل یک معضل جدی بود و ما باید از کمیسیون برنامه و بودجه تشکر کنیم که این امکان را به وجود آورد و این بند از بودجه را اصلاح کرد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برهمین اساس تاکید کرد: اگر امکان تخصیص بودجه را به دولت ندهیم، ما حتی امکان پرداخت حقوق کارمندان را هم نداریم، بنابراین دست دولت باید در این زمینه باز باشد تا بتواند به اندازه درآمدها هزینه کرده و بودجه را در جایی که بااهمیت‌تر است تخصیص دهد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1392
این هم دولت تدبیر و امید.واقعا امید پیدا کردم به اینده خودم.چقدر معیشت خوب شد .راستی حقوقها چقدر افزایش پیدا کرد.چقدر ارزونی شدها.تا یادم نرفته یارانه ها قطع نمی شو ند.اصلا نگران استخدام نباشید همه چیز حله.کی گفته مرغ کیلویی 7 هزازتومانه؟راستی این هم اشتباه که میگن گوشت شده کیلویی...... مشکل ایران فقط بخش خصوصیه.اگه بیاین همه چی حله.راستی از مخابرات چه خبر.خصوصی شده نه
؟راستی اصلا افزایش حاملهای انرژی نداریم.نگران نباشید.همه چی ارومه.افزایش شهریه های دانشگاها دروغه ... اقا به خدا دروغه...راستی حقوق کارمندان رو دیگه نگید ... کی گفته کم شده و اضافه کا رو ماموریت رو قطع کردن... چرا دروغ میگید...کی گفته اموزش و پرورش که تو قانون اساسی ما رایگانه از مردم پول میگیره ...چرا هی حرف در میارید.... بابا مذاکرات باید محرمانه باشه دیگه البته اون سمتیها نه ها فقط برای ما ....چرا هی حرف در میارین خب محرمانه هست لابد ...راستی کی گفته جادها خرابه و احتیاج به بازسازی داره.راستی پراید ارزون شدها شده 17 میلیون....چی خودروی ملی رو میگین ؟اره هنوز از خارج نرسیده.نگران نباشید حل میشه...راستی بازنشته ها دیگه مدیرکل نمیشند...چرا هی حرف در میاری کدوم باز نشسته....بی خیال همه چی ارومه..فقط مشکل بخش خصوصیه بیاید همه چیز درست میشه .......؟؟؟؟اقای رمدانی میدونم که درج نمیکنی.ولی خودت بخوان لااقل
بي نام 2 آبان 1392
به آقاي نوبخت بگيد اين هم رو هم قطع كنه
يارانه هم قطع كنه
بنزين هم قطع كنه
كلا همه چي رو قطع كنه راحت شه
اخه مشكله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.